Klachten en Geschillenbemiddeling

Bij telescoop.nl streven we ernaar om onze klanten altijd de beste service te bieden. Toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens verloopt. Heb je een klacht? Laat het ons weten, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Klachtenprocedure

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@telescoop.nl. Wij zullen je klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en streven ernaar om binnen 5 werkdagen een passende oplossing te bieden.

Geschillenbemiddeling

Leidt onze klachtenafhandeling niet tot een oplossing, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Meer informatie hierover vind je op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Daarnaast is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is speciaal ontwikkeld om geschillen tussen consumenten en ondernemers op te lossen zonder tussenkomst van de rechter. Het ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders in behandeling is genomen, staat het je vrij om deze via het platform van de Europese Unie te deponeren.

Contactgegevens

Voor al je vragen en klachten kun je contact opnemen via:
E-mail: info@telescoop.nl
Adres: Havenstraat 12A, 8601 BA Sneek, Nederland

0